Subject: FW: Lellu mahasõidu soov
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 13:34:52 +0200

Tere.

Uus töö, ei pea mulle panema täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: Edwin Jakobson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 29, 2024 1:29 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Lellu mahasõidu soov

Tere,

Vestlesime ja nüüd kirjutan

Plaanis on algatada lisas olev detail planeerin kuid ennem sooviks teha
riigimaanteelt maha sõit et teha detailplaneeringuga kaasnev eeltöö,
kontrollida kas kõik planeeritav läheb täppi.

Küsimus kuidas saan selle maha sõidule loa kuna teiselt poolt on hetkel
aastaringselt väga märg ja kinnistul ei saa eriti midagi teha.

Kui ikkagi vajame detaili lõpule viimist, siis kas võin teha ajutise maha
sõidu et kohapealne tegevus ei peatuks.

Kõrval oleva maha sõit likvideeritakse ja sinna tuleb elektri liitumine

Lugupidamisega,

Edwin Jakobson

+372 5126097

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.